PŘÍRODOPIS

Od 16.11. je online výuka podle stanoveného rozvrhu vedena v učebně Google Classroom v kurzu 6.B Přírodopis a vstup na meeting je přes tlačítko tam ! Najdete tam také všechny materiály, přílohy, úkoly. Řešení úkolů přikládejte a odevzdávejte přímo na stránce kurzu. Při kontaktu učitele používejte školní mailové adresy.

Př.6 9.11.2020

Téma: Viry

V minulé hodině jsme se bavili o buňce-rostlinné a živočišné a měli jste si přečíst text v učebnici str.17-18, prohlédnout si prezentaci, zapsat si zápis do sešitu , nakreslit buňku i s popisem a odpovědět písemně na otázky 5,6,7 v učebnici na str. 18 a tyto odpovědi mi poslat do 9.11.

Dnes se dozvíte něco o virech, což je forma nebuněčná-to znamená, že nemají stavbu jako buňka a neřadí se ani mezi rostliny ani mezi živočichy.

POKYNY

  • Přečti si text v učebnici na str. 19 a prohlédni obrázky
  • Spusť  prezentaci  ( posílám opět jako přílohu mailu nebo ji najdeš v kurzu 6.B Přírodopis ) 
  • Přepiš si  vložený Zápis do sešitu pod nadpis Viry
  • Nakresli si obrázek Koronaviru-viru, který způsobuje onemocnění covid-19, kvůli kterému jste nyní doma . Obrázek určitě najdeš na internetu
  • Odpověz písemně do sešitu na otázky z učebnice 1,3,4/ str. 19. Odpovědi mi zašli (použij už svoji školní emailovou schránku)  nebo úkol vlož do kurzu 6.B Přírodopis, pokud už ses tam připojil

Př 6 2.11

Zopakovali jsme si látku a pokyny z minula.

Nové téma je BUŇKA-nadpis do sešitu

POKYNY

  • Opiš si Zápis ( zaslaný v mailu ) do sešitu pod nadpis Buňka
  • Shlédni video o buňce z níže přiloženého odkazu   
  • Nakresli si buňku z videa ( stopni si video) i s popisem jednotlivých částí
  • Kdo to nezvládne z videa, tak si nakreslí z učebnice str.17-18
  • Přečti si text z učebnice str. 17-18
  • Odpověz písemně jednoduše na otázky 5,6,7 str. 18 ( u otázky 7myšleno- co má rostlinná buňka navíc od živočišné )-odpovědi ofoť a pošli mailem.

19.10.-online hodina proběhla, zápis do sešitu a prezentace ke shlédnutí jsem poslala na vaše maily. Komu to nepřišlo, napíše mi zprávu na mail. Kdo se nepřipojil, tomu ty prezentace a zápis stačí. Ofocený zápis ze sešitu , nalepený obrázek a odpověď na otázku pošlete zase mně do pátku 23.10. Připomínám odeslání ještě úkolu z minulého týdne-ofocený zápis a otázky z učebnice a to nejlépe ještě dnes.

Příště jdeme na buňku.


 distanční výuka

úkoly na týden 12.10.-16.10.

Naposledy máme v sešitech zápis o rozdělení živočichů a rostlin do skupin:  říše, kmeny,......

1.Dostali jste obrázky k nalepení do sešitu, tak si vystřihněte tu část, kde je rozdělení na bezobratlé a obratlovce a jejich kmeny a nalepte si do sešitu pod poslední zápis.

2. v učebnici si přečtěte text na str. 10 a 11 a prohlédněte obrázky. Ústně si odpovězte na úkol 1 a2 na str. 11. Do sešitu napište nadpis Projevy života  a opište shrnutí ze str. 11. Písemně odpovězte do sešitu na otázky a úkoly 1 a 3 dole na straně 11. Ofocenou stranu ze sešitu pošlete ke kontrole na známky na moji adresu francova@zsstankova.eu  .Nezapomeňte uvést do předmětu zprávy Př 6.B a celé svoje jméno.

3.prohlédni si přiloženou prezentaci


POZOR!

změnila jsem podmínku odevzdání úkolů tak ,že mi je budete posílat ofocené zpět ke kontrole. Znovu si přečti úkoly výše!!!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky