PŘÍRODOPIS
Od 16.11. je online výuka podle stanoveného rozvrhu vedena v učebně Google Classroom v kurzu 6.B Přírodopis a vstup na meeting je přes tlačítko tam ! Najdete tam také všechny materiály, přílohy, úkoly. Řešení úkolů přikládejte a odevzdávejte přímo na stránce kurzu. Při kontaktu učitele používejte školní mailové adresy.
Př.6 9.11.2020
Téma: Viry
V minulé hodině jsme se bavili o buňce-rostlinné a živočišné a měli jste si přečíst text v učebnici str.17-18, prohlédnout si prezentaci, zapsat si zápis do sešitu , nakreslit buňku i s popisem a odpovědět písemně na otázky 5,6,7 v učebnici na str. 18 a tyto odpovědi mi poslat do 9.11.
Dnes se dozvíte něco o virech, což je forma nebuněčná-to znamená, že nemají stavbu jako buňka a neřadí se ani mezi rostliny ani mezi živočichy.
POKYNY
- Přečti si text v učebnici na str. 19 a prohlédni obrázky
- Spusť prezentaci ( posílám opět jako přílohu mailu nebo ji najdeš v kurzu 6.B Přírodopis )
- Přepiš si vložený Zápis do sešitu pod nadpis Viry
- Nakresli si obrázek Koronaviru-viru, který způsobuje onemocnění covid-19, kvůli kterému jste nyní doma . Obrázek určitě najdeš na internetu
- Odpověz písemně do sešitu na otázky z učebnice 1,3,4/ str. 19. Odpovědi mi zašli (použij už svoji školní emailovou schránku) nebo úkol vlož do kurzu 6.B Přírodopis, pokud už ses tam připojil
Př 6 2.11
Zopakovali jsme si látku a pokyny z minula.
Nové téma je BUŇKA-nadpis do sešitu
POKYNY
- Opiš si Zápis ( zaslaný v mailu ) do sešitu pod nadpis Buňka
- Shlédni video o buňce z níže přiloženého odkazu
- Nakresli si buňku z videa ( stopni si video) i s popisem jednotlivých částí
- Kdo to nezvládne z videa, tak si nakreslí z učebnice str.17-18
- Přečti si text z učebnice str. 17-18
- Odpověz písemně jednoduše na otázky 5,6,7 str. 18 ( u otázky 7myšleno- co má rostlinná buňka navíc od živočišné )-odpovědi ofoť a pošli mailem.
19.10.-online hodina proběhla, zápis do sešitu a prezentace ke shlédnutí jsem poslala na vaše maily. Komu to nepřišlo, napíše mi zprávu na mail. Kdo se nepřipojil, tomu ty prezentace a zápis stačí. Ofocený zápis ze sešitu , nalepený obrázek a odpověď na otázku pošlete zase mně do pátku 23.10. Připomínám odeslání ještě úkolu z minulého týdne-ofocený zápis a otázky z učebnice a to nejlépe ještě dnes.
Příště jdeme na buňku.
distanční výuka
úkoly na týden 12.10.-16.10.
Naposledy máme v sešitech zápis o rozdělení živočichů a rostlin do skupin: říše, kmeny,......
1.Dostali jste obrázky k nalepení do sešitu, tak si vystřihněte tu část, kde je rozdělení na bezobratlé a obratlovce a jejich kmeny a nalepte si do sešitu pod poslední zápis.
2. v učebnici si přečtěte text na str. 10 a 11 a prohlédněte obrázky. Ústně si odpovězte na úkol 1 a2 na str. 11. Do sešitu napište nadpis Projevy života a opište shrnutí ze str. 11. Písemně odpovězte do sešitu na otázky a úkoly 1 a 3 dole na straně 11. Ofocenou stranu ze sešitu pošlete ke kontrole na známky na moji adresu francova@zsstankova.eu .Nezapomeňte uvést do předmětu zprávy Př 6.B a celé svoje jméno.
3.prohlédni si přiloženou prezentaci
POZOR!
změnila jsem podmínku odevzdání úkolů tak ,že mi je budete posílat ofocené zpět ke kontrole. Znovu si přečti úkoly výše!!!